Με καθοριστικές αποφάσεις για το διοικητικό μέλλον του συλλόγου ολοκληρώθηκε η Γενική Συνέλευση της Εταιρείας της Ανόρθωσης. Σε μια κρίσιμη καμπή για την ομάδα της Αμμοχώστου, τα μέλη και οι μέτοχοι χάραξαν τον οδικό χάρτη για την επόμενη μέρα, με κύριο στόχο τη διασφάλιση της διοικητικής σταθερότητας και την επιστροφή της ομάδας στις επιτυχίες.
Σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα της συνέλευσης, την ηγεσία της εταιρείας αναλαμβάνουν προσωρινά οι Σάββας Κουμή και Σταύρος Παπαγεωργίου. Το συγκεκριμένο σχήμα θα έχει την ευθύνη της διαχείρισης των τρεχουσών ζητημάτων μέχρι να ξεκαθαρίσει πλήρως το διοικητικό τοπίο και να οριστικοποιηθεί η διάδοχη κατάσταση.
Το επόμενο διάστημα αναμένεται έντονη δραστηριότητα, καθώς θα δρομολογηθούν όλες οι απαραίτητες διεργασίες για τη σύσταση ενός νέου, πλήρους Διοικητικού Συμβουλίου. Το πλάνο που παρουσιάστηκε προβλέπει τη δημιουργία μιας ισχυρής δομής, όπου ο Πρόεδρος θα πλαισιώνεται από εννέα επιπλέον άτομα. Αυτό το δεκαμελές σχήμα θα κληθεί να δημιουργήσει ένα δυναμικό περιβάλλον, ικανό να οδηγήσει την Ανόρθωση ξανά σε πρωταγωνιστική πορεία στο κυπριακό ποδόσφαιρο.
Παράλληλα με τις διοικητικές εξελίξεις, η προσοχή στρέφεται και στον αγωνιστικό σχεδιασμό. Όπως τονίστηκε κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης, η απόλυτη προτεραιότητα της δεδομένης στιγμής είναι η επιλογή και η πρόσληψη του νέου προπονητή. Με την έναρξη της προετοιμασίας να πλησιάζει, οι ιθύνοντες επιθυμούν να κλείσουν το θέμα του «εκλεκτού» για τον πάγκο άμεσα, ώστε να ξεκινήσει απρόσκοπτα ο προγραμματισμός για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Οι διεργασίες θα είναι ταχύτατες, καθώς ο χρόνος πιέζει και οι απαιτήσεις του κόσμου της «Μεγάλης Κυρίας» για μια ανταγωνιστική ομάδα είναι υψηλές.
Πηγή: https://www.kathimerini.com.cy/gr/athlitismos/kypros-spor/anorthosi/anorthosi-ta-atoma-poy-tha-igithoyn-prosorina-tis-etaireias




