Στην κατάθεση δύο προτάσεων νόμου προχώρησε το ΔΗΚΟ, με στόχο τη σύνδεση του ενεργειακού πλούτου της Κυπριακής Δημοκρατίας με την ενίσχυση των συντάξεων και τη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας του συνταξιοδοτικού συστήματος.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του κόμματος, Νικόλα Παπαδόπουλο, η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί υλοποίηση μιας κεντρικής προεκλογικής δέσμευσης. Οι προτεινόμενες ρυθμίσεις αφορούν τροποποιήσεις στον περί Δημοσιονομικής Ευθύνης Νόμο, καθώς και στον νόμο που διέπει το Εθνικό Ταμείο Επενδύσεων και τον Κυπριακό Οργανισμό Διαχείρισης Επενδύσεων.
Οι δύο προτάσεις λειτουργούν συμπληρωματικά, επιτρέποντας την αξιοποίηση των πόρων και των αποδόσεων του Εθνικού Ταμείου Επενδύσεων για την ενίσχυση του Ταμείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων. Κύριος στόχος είναι η βελτίωση των απολαβών των συνταξιούχων και η θωράκιση του συστήματος για το μέλλον.
Όπως τόνισε ο κ. Παπαδόπουλος, επιδιώκεται ο φυσικός πλούτος της χώρας να επιστρέφει στην κοινωνία με υπεύθυνο και θεσμικό τρόπο. Παράλληλα, κάλεσε όλες τις πολιτικές δυνάμεις να αντικρίσουν θετικά τις προτάσεις, επισημαίνοντας πως η κοινωνική ασφάλεια και η αξιοπρέπεια των συνταξιούχων αποτελούν συλλογική ευθύνη απέναντι στις επόμενες γενιές.
Πηγή: https://www.philenews.com/politiki/article/1738119/dio-protasis-nomou-gia-stirixi-ton-sintaxeon-apo-to-fisiko-aerio-katethese-to-diko/




